torsdag den 30. januar 2014

Fordelen ved en anonym blog...

Er at man kan krænge sit inderste ud helt uden at skulle stå til ansvar på nogen måde. Jeg er i grunden virkelig imponeret over det store antal bloggere, især modebloggere, der har modet til at lægge billeder af sig selv på nettet - også selv om bloggen ikke er nogen stor succes og chancen for at fremstå en anelse patetisk er stor. En anonymblog er jo hverken mere eller mindre patetisk, men der er ingen i den virkelige verden, der kan pege fingre af din rigtige person. Jeg beundrer det mod og den tro på egne evner, det unægteligt må kræve at oprette en modeblog helt fra scratch. Det mod er jeg desværre ikke selv indehaver af, og derfor vil jeg trygt blogge fra mit anonyme skjulested. Til gengæld kan jeg ikke garantere, at jeg ikke kommer til at nedskrible alt for personlige og pinlige detaljer om mit liv... Men til gengæld aner ingen, hvem jeg er. Hvis nogen da nogensinde læser med that is. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar